Att se sig själv i spegeln!

Nytt år och nya möjligheter sägs de va? Jag ska i alla fall ge mig f a n på att min kropp ska förändras. Vi är ett gäng på jobbet som ingått i Biggest Looser Dollarstore och bara poängen i det är att kunna ge fan i att stoppa i sig massa skit som oftast händer på jobbet och vi är fler som ska kunna hjälpas åt att stå emot. För de är på jobbet allt skit åker ner genom min mun, allt finns så mycket mer lättillgängligt på de stället. Vi har fram till den 31 maj på oss att uppnå målen, vilket mitt är att gå ner i vikt. Det är inte många men för många för att få nif att känna mig obekväm med i kropp.

Längesedan ja skrivit här nu och jag känner väl att egentligen så har jag väl inte så mycket spännande att berätta nu heller, men tänkte ge ett litet livstecken från mig.

Idag är de tisdag och jag har haft en ledig dag, en dag som ja tänkte skulle spenderas med att städa, men så blev inte fallet. Gick en vända på stan med Linda och hittade massa fint tills på lördag då vi ska på försenat 1 års kalas för Selma. Var även in på Underverkat och kollade ut en ny Sportbh som ja köpte. Fick presentkort av bror i julklapp så de va inte så många kronor som behövdes läggas till. :)

Både min dator och min telefon har egtt upp hoppet om livet. Telefonen är inlämnad för andra gången på ca 2 månader då den inte går att ladda och datorns hårddisk har nog gått sönder. De går bra nu!

I morgon är de jobb 11-18 och innan dess ska hästen ridas och ja hoppas ja hinner med ett pass på gymmet också för efter jobbet blir det hockey med faster. Trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0