Tillbaka till det vanliga!

Här har det vart rätt dött och de för att ja bara har inte orkat eller haft något vettigt att skriva om..

Hade en ledig helg med en spontan utgång på lördagen, vilket va skoj. Mycket folk ute då Mora vann i Hockeyn mot Leksand.

Söndagen spenderades inte mer än i soffan typ. Mamma, pappa och bror kom hit på middag på kvällen, pannbiff med löksås.

Måndagen blev en kort jobbdag då ja redan gick hem vid 13:oo för att ja skulle bege mig upp till Fuhavet för att möta upp gänget från Jugen Jon.

Fiskade, eller jag försökte i alla fall för jag fick då minsann inte upp någon men de andra lyckades desto bättre.



Kvällen fortsatte med mat, lekar och massa sprit. Dock inte för mig som är anständig. haha.

Lördagen satt fortfarande i och supa en måndag känns väl sådär.. :P

Va två trött ögon som åkte till jobbet efter en frukost på Mora Klockan.

Jolly har äntligen fått nya skor och nu jäklar ska hon igång på riktigt igen. Va så härligt och sitta i sadeln idag igen och fick trevligt sällskap utav Jessika och Wadesch också. :)

Har vart på Zumba idag. Har provat på det en gång förut och de va som ja trodde, ja hade inte någon tallang för det idag heller. haha.

I morgon börjar ja jobba 13:oo och innan dess ska hästen ridas och en promenad är tanken ja ska hinna med. 7

Vet ju lite hur de kan bli, sängen är för skön. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0