Kan man köpa en personlig väckare?

Jag blir så less på mig själv att de ska va så j ä v l a svårt att ta sig upp på morgonen. Vet jag att ja måste upp då är det en annan femma. Men när jag ställer klockan och när de väl ringer och jag vet att ja kan sova lite till för jag behöver egentligen inte göra den där grejen, ligger ja då istället kvar.

Har vart upp till stallet och fixat de på morgonen och sen va planen att ja skulle springa bort och träna. Men nu är klockan helt plötsligt jätte mycket och ja ska hinna diska och plocka igen all tvätt som hänger överallt i lägenheten och sen slänga i lite färg i skallen som ser ut som ja vet inte vad.

Tänk om jag då istället för att snoooozat så länge som ja gjorde hade gått upp så hade jag hunnit med
a l l t i n g!!

Va och tränade igår kväll efter nästintill fem månader utan träning. Körde först uppvärmning på crossen 15 min sen körde jag igenom mitt pass som jag har, mage/axlar/armar och sen avslutade med att springa 20 min på löpbandet. Trodde att jag skulle ha mer träningvärk idag än vad jag har. Skönt de.

Jobb hela helgen nu, så jäkla tråkigt. Men de brukar gå rätt fort ändå. Hoppas på mycket folks så brukar tiden gå ännu fortare. :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Varför köpa saker som man kan få låna gratis??? Finns en Panda här för utlåning som står för väckning tidigt på morgonen samt ett flertal gånger varje natt. Vet inte om hon testar att det funkar, eller jobbar på att lära sig olika metoder... Men en sak är då säker - hon kan då sin sak. Och alldeles gratis om du vill! ;)

2011-09-09 @ 21:10:34
URL: http://fluffkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0