Drömmar som kommer om och om igen..

Räknade ut precis att det är 12 år sedan som jag hade en ponny som heter Dandy och han hade jag borta på min farmor och farfars gård i ett stall. Sen när jag skulle flytta till Rättvik och gå gymnasiet där så tog ett par andra tjejer över honom där han ännu är kvar 38 år gammal.

Vad jag nu titt som tätt drömmer är att jag kan gå in i stallet och så står han plötsligt där. Alltså i stallet jag hade honom i. Jag har helt enkelt glömt bort honom, men han var lika glad för det. 

 I natt glömde jag återigen att jag gick in där och som vanligt stod han där inne i boxen. Det var superfint mockat med nytt spån och de fanns inte en syn till en skithög trots att han stått där inne jätte länge. På sig hade han ett jätte fint fleacetäcke med guldkanter.

Tidigare gånger har jag drömt att ja många gånger undrat vem som egentligen matar och tar ut honom på dagarna..

Konstigt de där hur man kan drömma saker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0