Detta hör inte till vanligheterna!

Jag förstår inte att varje gång man får en ledig helg och klockan infaller så man ska gå hem på fredagen så hinner man ändå inte mer än blinka så är det söndag igen.

I Fredags fick jag middagssällskap då jag bjöd in Sara på Fläskfilé och potatisgratäng, vilket var mumma.

Lördagen vart de sovmorgon. Hade tanke på fredagskvällen om ja skulle ställa klockan, men njäää ja är ju för sjutton ledig. Men sen när man vaknar så får man ändå ångest över varför man inte ställde klockan. haha. Jag förstår mig inte på mig själv emellanåt, fast jag inte har bråttom till något eller har något planerat så är jag stressad, fråga mig inte varför för vad egentligen. Stressad för att äntligen vara ledig kanske och man ska hinna med så mycket annat som man annars inte hinner eller orkar göra. Men så blir det ändå inget gjort sen.

Kvällen igår spenderades ute hos Helena och Selma med en del utav kompisgänget. Vi käkade tacos, blåbärs och hallon paj samt spelade en massa spel. Jag har verkligen inte skrattat sååå himla mycket påväldigt väldigt länge. Tack för en trevligt kväll! :)

Idag var de trötta ögon som slogs upp för en ny dag som skulle innebära att hjälpa till på dressyrtävling här hemma i stallet. Hann med och mocka och rida innan allt drog igång och de va skönt om något när allt va klart så man bara kunde åka hem.

Nu ska jag ta en powernap och sen ska jag åka upp till Lena och ungarna för Linnea har fyllt 3 år och då måste man ju minsann ha paket. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0