Vart tar dagarna vägen?

Klockan ringde tidigt i morse men de va alldeles för skönt i sängen så snoozade lite för länge. Stallet blev i alla fall fixat i morse och hon blev longerade och hon har blivit så lugn i den biten, helt otroligt. Min önskan är att vi ska komma till samma lugna anda när även jag sitter på men de känns rätt långt borta just nu.

Klockan 10:oo skulle bilen lämnas in då radion har strejkat totalt. De hittade något fel och grejer är beställda. Bara att hoppas att de går fort. För att ta mig hem igen fick ja gott ta en promenad på 1 timme ungefär, med bra musik är de så skönt att va ute och gå!

Fick ett ryck och gick in på Inter sport när ja va på väg hem för vi har 20 % så ja gick in och kika på nya springskor. Hittade ett par supersköna så de fick följa med mig hem.



Efter jobbet blev de att köra rally ner till gymmet för att hinna vara med på ett Body Combatpass.
Tycker de är så grymt kul!

vart lite förvånad idag att ja inte ens haft någon träningsvärk sedan gårdagen. Trodde ja skulle vara helt död i ländryggen då vi körde rätt mkt upprepningar.

Klockan ringer halv sex i morrn bitti så nu är de inge annat än Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0