Oväntat besök!

Förra veckan när jag va på jobbet så ringer telefonen och ser att det är Emmy. Blev lite fundersam vad hon kunde tänkas vela då vi tyvärr hörd alldeles för sällan.

Jag och Emmy gick gymnasiet tillsammans i Rättvik och har sedan dess hållt kontakten, eller ja i alla fall studtals då. haha.

Hon ringde mig iaf för att i skolan där hon går nu (någon slags fotoskola) så hade de fått i uppdrag att åka ut i Sverige och göra några fotouppdrag och de hade fått dra en lapp ur en burk för att få en stad. Och vad lyckades hon inte få för stad om inte Mora. Ska bli himla kul och se henne igen, senast va i somras under Classic car week. Hon kommer upp i morgon eftermiddag och stannar till fredags fm. Vad blev inte mer passande än att jag är ledig onsdag och torsdag.

Dagen i dag har gått i ett. Hästen blev riden i morse och de va så härligt trots den lilla snö som kom igår men de gjorde så mkt när de lyste vitt från marken. Sedan blev det jobb 9-18 innan ett stpe/styrka pass har avverkats. Grymt roligt och idag blev det att lägga på några extra kilon. Kul och känna att man blivit lite starkare. :)

Pappa kom ner och hjälpte mig sätta i ett ljusnät ute i busken. Inte lätt när man är kort och inte når. haha.

I morgon är de full rulle igen.

7-16 jobb.

16:30-17:30 stall

18:00 - 19:15 spinning

19:30 - 20:30 Body Combat

Sen är det Tack och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0