Minus femton kilon

Jag önskar att de va mig själv som jag talade om, men tyvärr var väl så inte fallet. Fast iofs hade jag gått ner 15 kg hade jag nog försvunnit. haha.

Nej idag rök all päls på Jolly och de fanns fasen en häst under all päls. Hon är så otroligt snäll att hålla på med så hon står helt lös på gången medans ja klipper henne. Hon vart riktigt stilig när de va klart. Lite mer muskler hade ju dock inte skadat men tjaa, man kan väl inte få allt här i livet. haha.

I morgon är de måndag igen och nu väntar en 7 dagars vecka innan man får vara ledig igen. Blev så då ja fick lov
att byta med Hanna så ja kan följa med jobbet upp till Vemdalen då de egentligen är min jobbhelg då. Så de är väl bara att le och se glad ut om man ska få ut att roa sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0