Ett sista farväl!

Idag för Åtta år sedan föddes världens finaste änglahund. Saknar honom konstant och lämnade mig alldeles för tidigt. På fredag den 25:e så är de 1 år och 3 månader sedan som han tog sitt sista andetag. Ja minns de som igår.



På fredag är det ännu en hund som ska ta ett nytt steg i livet och dela plats med älskade Flippen och bli ängel. Va förbi där idag och klappade om honom och gav pussar. Livet är grymt ibland. Men jag resonerar som så att skaffar man ett djur ska man också kunna ta ansvaret den dagen ett sådant beslut måste tas, hur ont det än gör.

Jobbade 7-15 idag och skulle därefter åka hem och byta om och åka till stallet. Fick lov att ta en liten powernap innan dess och ja slockna som bara den. Varken jag eller Sara hade någon lust att rida, men vad gör man vi fick ju lov. Blev ett pass på 1 timme i ridhuset och hon gick så jäkla bra i traven. Ja sa till Sara....

Kolla, min häst kan trava..

Låter ju kanske sjukt, men ja som ni kanske förstått vid detta laget så är inte hon som alla andra hästar. haha.

Nu är det jag som ska i säng.

Ska jobba 7:oo - 19:3o i morgon.

Ibland önskar ja bara att man kunde ta 3 månaders semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0