Den som lever får se..

Sju dagars arbete bara sprang iväg och jag hann inte ens bli trött på varken jobb eller folk. Har haft fullt upp hela tiden så man hinner knappt tänka så mycket.

Har haft en ledig dag idag vilket startade med en sovmorgon, men endå vaknade jag klockan nio.

Igår när ja skulle gå och lägga mig skulle ja sätta in laddaren i telefonen, men den började aldrig ladda. Svor några fina ord och vart måttligt arg. Idag när jag vaknade var den stendöd, vilket den fortfarande är.

Mailade dom ja köpte den hos och jag var hjrätligt välkommen in och lämna in den så skulle de skicka in den. Affären jag köpte de i ligger i Stockholm och inte direkt så ja åker dit för att lämna in telefon. Antar att ja kommer få ta mig en tur till Borlänge på fredag för funkade tydligen där också. Jag är så jävla less på telefonen så de finns inte.

Blir de Borlänge hade de ju vart ypperligt att kunna hälsa på Malin samtidigt, men har jag något nummer till henne nu. NEJ! Alla nummer ligger ju på telefonen.

Har rotat fram en gammal telefon som mamma haft nu iaf, snacka om att man känner sig totalt off utan.

Trodde nästan att datorn hade gett upp hoppet ett tag också men den vaknade. Annars hade jag blivit jävligt arg.

Denna lediga dag är till övers och den har avslutats med ett Step/Styrka pass på 75 min, men kände att de fanns lite energi kvar ändå så ja sprang på bandet i 15 min också. :)

Väntar på ett samtal nu, sen är de tack och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0