Att åka på ett bananskal..

Trodde att ja skulle dö i morse när klockan ringde, helt dööd. Igår när ja gick och la mig så fick ja bara lov att lyssna på Bruno Mars låtar lite och ja somnade visst men vaknade till igen efter 45 min men de kopplade inte riktigt vad som skedde. Skulle jag gå upp redan? haha. Kollade på klockan och den va 22:45, bara att somna om igen.

Tror att jag lämnade motivationen hemma idag för det var segt att göra något, men endå så sprang timmarna bara iväg. I morgon är de fredag och sista dagen att behöva gå upp tidigt många dagar i rad. Jag är verkligen ingen morgonmänniska.

Va upp till stallet direkt ja sluta och red 1 timme i ridhuset. Stressad som vanligt, men efter att ja hade travat i närmare en kvart runt runt runt så lugnade hon ner sig någotsånär som jag vela så då gav jag mig. Red i dressyrsadeln och jag vet att ja egentligen inte tycker om den, men ibland så glömmer jag visst bort de. De som är bra med den är väl att ja som hoppryttare har en tendens att sitta med kortare läder jämt får nu ett annat stöd och kommer åt henne bättre. Meeen, nog tycker ja om min hoppsadel bättre. ;P

Vart ute på 1 timmes promenad med Linda och Helena på kvällskvisten, underbart härligt. Har inte tränat en enda jävla dage denna vecka. Skäms på mig. Eller inte tränat på gymmet iaf för ridit har jag.

Trodde nästan ja höll på att bli förkyld idag, kände av halsen. Men tror de var falskt alarm för nu känner jag då inget.

Nu är de hög tid att sova för att försöka slita sig upp i morrn också, men sen så sen är de SOOOOOOOOOOOOOOOOVMORGON på lördag. Kunde inte komma lägligare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0