Bara för att...

Hur bor du: I en tvåa mitt i stan.
Brukar du komma i tid: Jag är tidsoptimist men kommer med god marginal. En minut eller två ;P
Hur lång är du: 152,5.
Kan du laga mat: Det kan jag. Men bara om jag vill.
Vad jobbar du med/pluggar du: I butik.
Vad har du på dig just nu: Mjukisbyxor och en adidaströja.
Har du någon fobi: Hmm, nja inte vad jag kan komma på sådär.
Hade du en bra kväll igår: Nja, jobbade mest.
Vilket är ditt senaste inköp: Kläder och inredningssaker.
Din favoritdryck på morgonen: Proviva svarta vinbär.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lönen från jobbet.
Har du sovit i din egen säng inatt: Oh ja.
Vad hade du sönder senast: En vas som ja plocka upp på jobbet.
Vem snackade du med senast: Mamma och pappa 
Varm favoritdricka: Te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller något slags bubbelvatten.
Alkoholhaltig favoritdricka: öl, cider vin eller en drink. svårt att välja.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Gjort mycket dumt i mina dar, men nu kommer ja inte på nå.
Saknar du någon just nu: Den där någon kanske skulle kunna vara en kärlek?
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara en dryg tant på jobbet.  
Någon jag stör mig på: Behöver inte nämna några namn, men dom finns.
Intressen: Träna, hästen , inredning.
senaste person du kramade: Jocke.

Senaste person du ringde: Sara för att väcka henne.
Senaste person som ringde dig: Pappa
Vad drack du senast: Vatten.
Vill du ha barn: De vill jag.
Längtar du till din nästa födelsedag: Man kan ju inte bli yngre så..
Har rakat dina ben någon gång: Annars hade man nog kunna haft toffs nu..:P
Är du sugen på något nu: Utlandsresa.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe.
Använder du hudkräm: Dagligen
Attraheras du av män med skägg: Hm. haha. Kan väl bero på.
Micro-pop eller poppa själv: Äter inte popcorn speciellt ofta.
Brukar du baka: Händer mer än sällan.
Röstade du i det senaste valet: Fick lov att fundera, men ja de gjorde jag.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Finns alltid saker man kan förbättra.
Vilken låt lyssnade du senast på: Minns jag inte ens.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja, jag.
Vad tycker du är äckligt: Folk som inte behagar ta hand om sin hygien.
Har du pengar på mobilen: Alltid, abonnemang.

Vilken svordom använder du mest? Faaaan. F***a.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Beror på när jag börjar. 05:25, 08:00 09:00 typ...
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica maxi för det mesta.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Brukar inte tycka om att vara med på kort. Tar ej heller.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En Subaru Impreza WRX STI
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Sällan jag får höra sådana.
Vad åt du till middag senast? Pizza
Kan du vissla? Japp
Tittade du på tecknat när du var liten? Jaa
Äger du några popband t-shirts? Nope.
När flög du senast? v.21 2010
Pratar du några andra språk? Engelska och lite tyska.
Har du gråtit offentligt? Vem har inte det?
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jätte sugen på att göra en tatoo..
Vad har du med dig in på bion? Vatten och lösgodis
Vad har du för väder? Blåsigt.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Djurämnena
När sov du senast på golvet? Har jag nog glömt.
Vilken är din favorit drink? De ska vara sött och sliskigt.
Gillar du din boendesituation? Stoooormstrivs.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7-8 timmar.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Jämt.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nope.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 28
Tror du på liv på andra planeter? Känns som att de skulle kunna finnas fler än vi.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Brukar inte prata med mig själv.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? De tror ja..
Tycker du om att krama folk? Japp
Äger du en digitalkamera? Japp, två tom.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hmm, nja ingen vad ja kan komma på. 
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Är de viktigt, så ja. Annars, nja.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nää, gott.
Är du mörkrädd? Vill jag väl inte påstå.
Tre saker du alltid har med dig varje dag? Telefonen, jobbnyckeln, matdosa.

Snodde den Av Suuus. :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0