Tycka synd om mig själv dag!

Vaknade i morse med hjälpa av klockan annars hade ja aldrig vaknat. Va meningen Eva skulle hämta upp mig så skulle jag gå hem från jobbet efter mötet. Kollade ut och såg att de SNÖADE. Men fy fan rent ut sagt. Vi har precis vridit om klockorna till SOMMARTID. Då ska de inte komma mer snö, nu ska den bort!!

Tror ni de blev någon promenad, eh nej. De tappade jag då lusten totalt för.

Precis när ja åkte hemifrån känner jag hur jag får ont i ögat som ja skurit mig i. När de kommer gör det förbenat jäkla ont och man blir halvt blind för ett tag. Trodde att de skulle gå över som de brukar, men de gör jävligt ont fortfarande. Har legat och enbart blundat i en timme för de brukar bli bättre, men inte ens de har hjälpt.



Snön vräker ner ute eller gjorde i alla fall då men jag har setat med solglasögon. haha. Blir fruktansvärt ljuskänslig.

Rosanna ska komma upp till stallet strax efter ett och vi ska rida är de tänkt. Får se om de går annars får hon hoppla runt själv i ridhuset.

/ Halvt blind Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0