Ledig fredag!

Ändå stod klockan ställd på sju i morse och halv åtta satt jag mig i bilen för färd mot stallet.

Vi börjar med träningen igår i Orsa för Tusse. De gick bra och jag är nöjd. Hon lyssnar bättre och bättre och har lugnat ner sig betydligt mer än förr. Marie frågade tom om jag hade samma häst med mig sen förra gången. haha. Vi hoppade lite vänta övningar, tänka halva steg va kall och inte rida iväg. Sista vändan kändes väldigt bra så vi rullade på i galopp och hon stressade inte upp sig de minsta. De minsta som går i hennes värld.

Idag va jag och Tin ut på en liten jogging runda med Jolly och Robin som kommit hem igen, dvs Jollys andra avkomma. Han har bott nere i Göteborg ett år ungefär, men är nu som sagt på hemmamark igen.

Kvart i ett ska jag titta på skidåkningen, herrarnas stafett och innan dess ska jag diska och stoppa i en tvättmaskin, hade jag tänkt mig. Men de är ju lätt man fastnar vid denna dumburk.

14:15 ska jag infinna mig på gymmet för ett möte och genomgång av nya gympasset, dock blir de ingen träning för min del då min hals inte mår så bra. Typiskt för efter de har vi Pt pass. Men vad göra, de är bara att lyssna på sin kropp om man ska bli frisk nångång!



Robinzon B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0