Lättat några kilon!

I morse var de bra segt att gå upp må jag säga. Drog inte ner rullgardinen igår när jag la mig för ja tänkte att om ljuset tittar in kanske ja blir piggare. haha. Hjälpte ju inte alls.

Kom upp tillslut i alla fall och vart ute med hästen på en liten jogging runda så att hon fick röra igenom kroppen lite. Känns som de försvunnit en hel del snö i skogen och de gick tom och trava normalt på vissa ställen, om man håller sig i mitten av vägen. Kommer man på sniskan så är risken att man sjunker ner, fick prova på det idag. Trodde vi skulle slå ihjäl oss men kosntigt nog så har de mer kolla på de där fyra benen än vad man tror.

Kutat runt som virriga hönor på stan jag och Linda för att försöka hitta något gult att ha på oss i morgon. Vi gick bet så de bara skriker om de. Undra vad jag ska ha på mig i morgon?

Vart och vägt och mätt in mig för sista gången nu. -3,6 kg slutade det på. Ja vet inte om ja varken är nöjd eller besviken för de känns inte direkt någon skillnad på kroppen. 




Kostrådgivningen har inte gett dessa resultat,  för vi fick ju inga. Kan vara saken att jag bara sluta ätit massa mackor och dragit ner på godis offantligt mycket. Bara att forstätta så då. Plus givetvis fortsätta träna.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0