Fel dag i skallen!

I morse va de sådär segt igen och ta sig ur sängen, men tillslut va de bara ta av sig täcket och bege sig till stallet. Fick stanna till på Statoil och tanka bilen för att inte riskera stopp. De är satans så jävla dyrt med bensin numera. Jag va i stallet i strax över en timme och påväg hem hade de sänkt priset med 15 öre. Jag går bara å väntar på att den ska trilla ner ännu mer, men de lär väl aldrig inträffa.

Longerade hästen idag och hon skötte sig bra. Hade ingeb lust alls att rida då de inte går å rida ut normalt än så länge och ett dressyrpass kändes inte lockade, fast behövande. Men jobb från backen är också bra för damen.

Väl hemma fick jag ett ryck å plocka ihop massa tvätt och diskade bort disken.
Matade min mage och duschade.

Klockan va så pass lagom att ja tog cykeln till jobbet. De tog inte mer än 12 minuter att cykla upp och 10 min hem.
Detta ska bli en rutin.

Ja tycker de är torsdag idag, men så är de ju inte. I morgon är de torsdag!

Sen fredag och ja har förhoppningsvis en middag som väntar. Men jag tror inte på de förens den står där. :P

Fick mig en enorm chock idag. Ja förstår de nog inte än. Livet kan verkligen ta en tvärvändning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0