En lördag morgon med massa sol!

Att man aldrig ska kunna sova länge när man väl har sovmorgon. Jag har genom alla tider vart en riktig sjusovare, nu vaknar jag runt åtta. Det kan väl iofs vara skönt de också för hela dagen fösvinner ju inte, men ibland vill man ju bara sova.

Har precis stoppat i mig frukost och ska bege mig ut till Vinäs och byta bil till Subarun så ja kan dra transporten. Ibland önskar eller numera jämt önskar jag att man hade haft en egen bil man kunde dra med.

Tror ja gjorde ett big mistake igår. Tvättade min dunväst men har ingen torktumlare. Men Faster sa att de bara är och skaka så går det ändå. Ja har skakat å skakat å skakat men nja de ser inte så lovande ut. haha. Söker med eld och låga efter en torktumlare. Någon som har en?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0