Det var väl inte så svårt!?

Förra veckan när jag tränade för Mia red vi ju en linje som jag absolut inte fick till. Idag skulle jag och Sara hoppa men så fick jag ett mess att hennes häst tappat en sko. Men hon var snäll och kom upp och hjälpte mig ändå. Hon var otroligt taggad och en anings för uppstressad men sansade sig en anings.

Red på utebanan och hoppade samma övningar som för Mia och hon gick kanon fint. Linjen red jag på först fem galoppsprång men hon låg så pass bra och kändes fin så hon gick lätt på fyra tillslut, som de ska vara. Duktig häst. Red igenom allt i en bana och hon kändes jätte fin.

Måste bli mer seriös och träna markarbete två dagar i veckan. Allt för att bygga upp våra självförtroenden igen och känna att de går framåt igen. Känns som ingen idé att satsa på någon tävling just nu när man mest känt sig världelös och totalt talanglös. Men skam den som ger sig. Hon är inte den lättaste damen att sitta på så.

Min mage vrååååååålar av hunger. Men idag känns de som en såndär dag när de va tråkigt och laga mat. Men jag antar att jag måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0