De ska börjas i tid!

Att jag alltid ska vakna och tro att klockan ska vara mitt på dagen. I morse när jag kollade på klockan första gången så var den halv fem andra halv nio. Men jag låg kvar i sängen till tio i alla fall.

Fick ett mess av Evelina om lunch och jag var inte sen att hänga på. Blev några super härlig timmar med Evelina, Helena, Lilla Selma och Sara som joinade oss under lunchen som intogs på Strand. Sen fortsatte vi andra medans Sara åkte tillbaka till jobbet med glassintag och avslutningsvis lite shopping på stan. 

Hittade två färgglada linnen som fick följa med hem.




Åkte sen upp till stallet och mötte upp Sara igen för en ridtur. Hon hade kommit dit innan mig och stod och mockade och den andra skottkärran hade fått fötter. Svea kommer gåendes och jag frågar henne om jag fick låna hennes skottkärra, vilket inte gick vägen först men om hon fick hjälpa till gick de bra.



De eeee fuuuult nuuu. haha. Ni kan väl gissa att vi fick tömma några gånger. :)

Blev en kort vända i skogen då de va rätt varmt och kvavt ute och vi avslutade turen med att gå och plaska i älven lite. Gissa om det var två hästar som va lyckliga. De hade kunna stått där och sparkat och skvätt ner oss i timmar. haha.

På kvällen åkte jag mamma och pappa ut till Veronica, Roger och lilla Lilja. Päronen hade köpt en jätte fin rosa ulltröja när de va till Tallin till henne.

Och kan ni gissa om mor min tjatar om barnbarn eller. haha.  Men missminner jag mig inte måste man väl ha en karl till de också va? :P

Hem tog jag mig på inlines, huur härligt som helst att röra på fläsket, men de var varmt. Mamma sällskpade på cykeln.

Har lyckats få världens finaste bonnabränna idag och de känns som jag håller på att stekas upp. Saken lär väl inte bli bättre när ja vaknar i morrn och solen gassar för fullt mot sovrumsfönstret.

Och så var de detta med att sova i tid. Lyckades inte idag heller med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Lena

Ha ha, får nog allt dementera, eller iaf säga att det är en sanning med modifikation det där med karl och barn ;)

2011-06-10 @ 16:49:04
URL: http://fluffkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0