besviken

Jag skulle hålla er underättade om hur de går med min pt-duell medverkan. Men de känns som jag stått och stampat på samma ställe ett bra tag och funderat på varför jag egentligen gick med på detta. Rent ut sagt så känns de som jag kastat mina pengar i sjön. Inget agg mot gymmet eller tränare, men upplägget har liksom inte bara passat.

Jag gick först och främst med i detta för att jag vill få mer kunskap om maten, de är ju ändå de som är a och o för att kroppen ska kunna fungera.

Vi har vart lovade kostrådgivning men inget hände. Tillslut fick ja lov och fråga vad tusan som händer, varför får vi inget upplägg och de hade då gått över 1,5 månad. Då hade de tydligen vart brist i komunikationen dom två emellan och idag fick ja äntligen till ett möte. Jag blev tyvärr inte alls klokare utöver vad jag redan visste. Jag vill ha hjälp med att strukurera upp mat och måltider. Jag kan laga mat, bara jag vill. Men de är så fruktansvärt tråkigt att stå och laga mat till bara
MIG SJÄLV!

Jag önskar därför att man kunna fått hjälp med att lägga upp ett schema, eller ja i alla fall vad man kan äta och vad som är bra att äta!

Vad jag också trodde om allting detta var att man skulle få lite mer personlig hjälp, nu är vi en grupp. En grupp med individer som har helt olika förutsättningar, vilket kanske annars vore konstigt och därför dom är med. Men ska man som lag vinna och har folk med som aldrig säkerligen inte ens tänkt ordet träning förr få dom till att försöka vinna, de går ju inte! Hittils står de 0-1 till de andra laget. Andra omgången ser de inte ens ut som att jag kan vara med på för jag jobbar. De suger... De är de enda som man känt sig peppad för och visa vad man går för.

Träna kan jag göra själv och gör de ungefär 4 dagar i veckan beroende på hur jag hinner med hästen och jobb. Sen har vi ett pass i veckan upplagt med pt-duellen och kors i taket så var de bara två pass som krockade med jobbet denna omgång, varav ett idag. Vi får poäng för varje medverkan på pass och 100 % som ja hade tänkt mig är kört..

Vågen står på minus två kg än så länge och den ska ner mer.

Jag hade kunna levt på stuvade makaroner och korv varenda dag. Men de blir man inte smal och smäcker av!

Ge mig tips på god nyttig mat, tack! :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej. Tråkigt att det inte verkar funka när du är så pass taggad, på dom bara! Vilket gym är du på? Ett tips när det gäller maten: Tänk naturliga produkter och så lite processad och färdig mat som möjligt och enkelt! Keso, kesella,frukt,ägg och grönsaker, fisk, kyckling och kalkon. De kommer man långt på ;) Lycka till!

2011-01-14 @ 16:32:37
URL: http://ibegyourpardon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0