Saker vi längtat till är nu över!

Förra lördagen var det då äntligen dax, det vi egentligen så längtat efter men ändå inte velat för då inser man att sommaren börjar lida mot sitt slut. Selmas Dop och Helenas och Görans Bröllopsmiddag.





Kvällen fortsatte med festligheter i Våmhus Bygdegård med massa skratt, mat, dricka och dans. Hade en så himla rolig kväll och den avslutades med nattdopp långt uppe i skogen. Dagen efter hade vi lite svårt att komma på vart sjutton alla våra kläder hamnat. haha.



Nästa grej man lite längtat efter är Serveringen på Caroline och Fredriks bröllop igår i Furudals Bruk. Det är dom jag alltid jobbat för när jag jobbat på bröllop och nu var de alltså dax för deras egna stora dag.



Kvällen blev lyckad från vår sida av personalen och allt flöt på bra. Jag hoppas de är nöjda. Blev en sen kväll eller snarare morgon för jag körde in på gården här hemma halv sju i morse. kändes sådär och gå och lägga sig men kroppen skrek efter sömn för 14:oo idag skulle jag infinna mig på 3 års kalas hos Svea. Jag tror presenten blev uppskattad då allt var i ett rosa kit av hästgrejer till Blixten. :)

I morgon är det måndag och jag är ledig. Det kunde inte komma lägligare för de känns att man har några timmars sömn att ta igen.

Så nu är det tack och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0