Igår var ingen vanlig dag!

Va upp på ford igår för att kolla in en ford fiesta som pappa hade tittat på, en grön. Tyckte inte alls om färgen först men få den fick komma ut i ljuset och jag hade provkört fastnade jag mer och mer för den. Så mkt till och med att den fick följa med hem. :P



Känner mig supernöjd men kanske lite fattigare i börsen. Men känns skönt och ha en bil som man vet (förhoppnigsvis) inte ska krångla så förbenat.

Igår var också en annan dag som för 1 år sedan var riktigt riktigt jobbig. Min älskade bäste vän tog sitt sista andetag på denna jord och igår var det exakt ett år sedan, så sjukt vad fort detta år har gått.

Vackraste prinsen har de bra nu, det vet jag. Men han är otroligt saknad!

Finns många stunder man sitter och funderar på hur livet skulle sett ut idag om han fortfarande fanns med oss.




Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Då är det nog samma tjej. För det är en till som rider och hon heter Emma.



Fin bil du har köpt hoppas att den funkar bättre än den gamla.



Kram på dig!

2011-08-27 @ 08:59:07
URL: http://thelifeinpennybridge.blogg.se/
Postat av: Emma

Förstår att du saknar Flip... :,( Orättvist att han inte fick vara frisk & kry!

Vilken fin bil du har köpt. :) Men vad världen är liten är ju samma Tickitiboo såklart. ;)



Ha det bra!

2011-08-27 @ 22:17:17
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0