Dop för Lilja Thilda Hedh 110820


Va hemma hos min kusin Roger och hans Sambo Veronica på dop i lördags för deras dotter Lilja.




Fyra generationer genom Greta (min farmor) Mats (min farbror) Roger (min kusin) och sen Rogers dotter Lilja.
Blir likaså fyra generationer på Rogers mammas sida också. 
Anna-Lisa och Lennart, Ninna (Rogers mamma) Roger och sen Lilja.



Klart man fick lov att vara finklädd dagen till ära. Brukar väääldigt sällan använda dräkten, men nu har de skett inom loppet av en månad att jag haft den på mig två gånger.



Min kusin Marika och hennes brorsson Theo. En livlig liten kille på 1,5 år. :)



Efter att dopet var klart så skulle jag agera lite barnvakt medans Mikael och Jennie va på bröllop i kyrkan. Och jag måste då säga att jag va då för himla bra. haha. Lite gnäll fick man väl räkna med men annars va de jag och Theo mot världen. :P




Försökte leka modell hemma hos farmor med diverse utstyrsel till dräkten. Erkänner nog att de känns mer naturligt och stå bakom kameran. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0