Tack för en ledig måndag!

Hade visst några timmars sömn att ta igen så ja vaknade inte förens kvart över elva idag.

Dagen har spenderats med en timmes powerwalk i det härliga vädret sen cyklade jag och Sara upp till stallet och red en timme. Så varmt så man kunde rida i linne. Underbart! Men detta ör ju inte direkt normalt väder för årstiden. De gäller ju å passa på och njuta. Men man funderar ju på när bakslaget ska komma, för de lär de lär väl snöa snart säkert.

Avslutade kvällen med att grilla i Vinäs med pappa. Mamma är kvar uppe i Lofsdalen så ja tyckte vi kunde grilla lite då ja inte har nån grill. Måste köpa en ny.

Är såå sugen på att stoppa i mig något gott. Men har gett mig fan på att nu måste jag skärpa till mig, igen. Har inget hemma heller så inget kommer slinka ner. Men man hade ju inte tackat nej om något hade funnits.

Önskar man hade bättre självdisciplin på sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0