svart på vitt

Dag ett av mitt nya liv är snart över och jag känner mig såå peppad inför detta. Jag VILL ha resultat och jag SKA så även ha de.

Vi träffades idag 16:00, sen blev de en del genomgång innan vi körde ett pass på en halvtimme med mage, rumpa, lår övningar.

Pratade sedan med Katarina och gick igenom mina mål. Och de största målet med detta är att ja vill gå ner i vikt. Ställde mig på vågen för invägning och ja fick nästan en chock. De om ngt fick mig att känna mig ännu mer peppad!

Jag hoppas verkligen att de kommer hålla i sig. De kommer bli svårt, de är jag väl medveten om. Men ja ska göra mitt yttersta.

Avslutade kvällen med en halvtimme på crossen sen en timmes spinning.

Så nu är man lagomt mör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0