omgång två

Jag har pratat med Kattis på gymmet och hon ska lägga upp de så att träningen passar mig. Kan ja inte vara med på gruppträningarna så får ja egna PT timmar med henne. De känns kul, kändes nästan tråkigt med allt annars.

Andra passet kördes igår och vi har nu fått veta att vi aldrig i förväg kommer veta vad vi ska göra. De känns rätt bra faktiskt, kan man inte ställa in sig på nånting. Igår vart de i alla fall spinning blandat med funktionell träning. Dvs plankan övningar och situps. Måttligt drygt då man sovit alldeles för lite och jobbat och slarvat för mycket i helgen. Men kändes grymt skönt efteråt. Längtar enormt till vi kommer igång med kosten. De är något jag måste bli bättre på. Äter gör jag, men kan bli bättre!

Idag blev de ett spinning pass med nya spinningskorna. Va enorm skillnad mot att ha vanliga springskorna. Dyra som fan va dom och då de visade sig att man fick lov att köpa till plattan under för att kunna fästa fast skon i cykeln blev dom ännu dyrare. Men nu fasen ska dse cyklas.

Kanske kan de bli siljan runt i sommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0