nu är de fredagsmyyy...

Eller vänta lite här nu, tyckte ja verkligen om de ordet, eller meningen. Nej ja tänkte väl, Ja gjorde ju inte de. Fredagsmyyyyyys känns bättre om man har en kärlek och mysa med. Visserligen har jag legat på en del av Lindas nya soffa med Krille och Sara i den andra änden och Linda fick gott sitta i mitten på en pall. Men de va lite dåligt med kärlek. Inte vänskapskärlek dock, men ni vet kille-tjej kärlek.

Skit samma det är i alla fall fredag idag och jag har ledig helg. Jag har inga större planer än typ  slipa bord och klippa hästen, så de känns rätt så ljuvligt.

Jag har kommit på att ja ska köpa en ny bil. Ja är fruktansvärt trött på min jävla bil som bara krånglar. Morr.

Hade tänkt visa bild på vrålåken, för de finns två ja kan tänka mig. Men de fick ja ju tydligen inte för inga bilder vill komma fram.

Vi tar de en annan gång.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0