trevlig dag

Kockandet tror jag gick hem hos mor, far och farmor för maten gick iaf ner. Sen om de bara sa de är en annan femma. ha ha
Det bev iaf paprika och fetaostbiffar med potatismos och kantarellsås med rucolasallad. Smakade mycket bra om jag själv får säga. God tårta hade jag lyckats göra också. Farmor undrade om jag hade ärvt mammas kunnade i köket, jo jag önskar sa jag. ha ha

Under kvällens gång ramlade Joakim, Anna och även faster in så tårtan minskade även den :)

Tidigare under kvällen knackade det på dörren och ett blomsterbud stod på mitt namn.




Kommentarer
Postat av: Catwalkqueen

Men åh vilka fina! =D

Har du använt kläderna nått då? =P

2010-02-13 @ 23:10:08
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0