en jävla smäll

Igår va ja ledig och hade ett PT pass inplanerat med Kattis på gymmet. Började med att värma upp 10 min på crosstrainern. Sen körde vi stenhårt en halvtimme med boxning och plankan övingar. Phuuu, de va jobbigt.

Efter de va ja upp till stallet för ja och Veronica hade bestämt oss för att hoppa lite. Allt började bra, hon kändes bättre och bättre på backen och vi började hoppa fram. Vi hade byggt upp lite övningar för att träna på och byta galopp och sen en linje med tre stutts, 6 galopp språng ett räcke sen 6,5 m till en oxer. De visade sig bli alldeles för långt så vi körde ihop de lite. Hon la på nån tvärnit innan ja vart förbannad och sen hoppa hon, och de typ 3 dm över denna meter och ja vet inte va som hände men de small till i ryggen på mig, kändes som nån körde en kniv rakt in. Kände inte så mkt mer, men jises när ja kom hem va ja invalid. Och för att inte tala om när ja skulle lägga mig. Sovit jätte dåligt i natt och de va en pers att ta sig upp i morse. Ta på sig byxorna tog sin lilla tid när man knappt kan bocka sig. Haha.

Har inte gjort mkt vettigt på jobbet idag förutom att sitta i kassan, där gjorde de minst ont. Går man kan de hugga till härligt ont. :/

Har proppat i mig nå starkare tabletter nu som ja fick av mamma, ja hoppas de hjälper.

Helgen består bara av jobb. Så mycket mer spännande blir de inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0