Varför tar man inte chansen innan det är försent!?

Livet har stannat en stund, men jag antar att det kommer att gå vidare.

Här inne har de vart lika dött som graven också och det är har sina naturliga själ. Det har inte funnit ork för fem öre att orka skriva något vettigt.

Jag har i alla fall vistats uppe i Lofsdalen och åkt maaaassa skoter, vilket resulterade världens träningsvärk. Jag va så himla stel i söndags att ja trodde ja levde i en stel åttioårins kropp. Men som att de vore nog då jag tog mig till buggen för att dansa lite. :)  Sista gången nästa gång men sedan börja nästa kurs. Längtar tills alla danser runt omkring här börjar dra igång.

Setat och kollar på Semestersvenskar  och vilket härligt liv de verkar leva. Varför sitter man här hemma tro?

Kommentarer
Postat av: Charlie

Gud vad avundsjuk jag blir..jag vill också vistas där det är snö och åka skoter! Kram kram

2009-03-11 @ 21:51:03
URL: http://charliieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0