Känner att man lever!

Jag har träningsvärk från lilltån ut i öronen känns de som. ha ha.

Jag och Linda provade på body pumpen igor och de va jätte kul och drygt. Men så de känns idag. :P

Funderar på hur ja ska ta mig upp för step brädan ikväll. Får bli kvällens problem.

Jobbat idag som vanligt, dock ett tidigt pass idag. Så blev en ridtur i skogen och solen tittade nästan fram hela tiden. Mest när vi kom hem igen. Vad annars..

Jag vill bugga. Så tråkigt att vi inte kunde gå fortsättning tre. Någon som vill bugga. Dock måse de vara av de manliga könet. Och så många av den sorten fanns de väl ändå inte här?
 

                                                                           

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihih tack! =D



Ska vi lägga på en färg så att vi får tillbaka det lila/rosa igen? =)

Nu är det lite lugnare igen efter att mässan har varit haha =P

2009-04-02 @ 08:12:22
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahahha gör så du, eller också kan du ju skita i att resa på dig och kolla på webben när du kan så bokar du där ;)

2009-04-02 @ 22:15:13
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0