Vet knappt vad ja ska göra..

De känns som livet har fått en total vändning. Jag har fått ett liv igen och bor numera inte bara på jobbet. Från och med i måndags gick vi på vårat riktiga schema och jobbar numera de sjuttiofem procent vi ska jobba, inte hundrasjuttiofem som vi den senaste tiden har jobbat ungefär. Men de känns så konstigt, nästan så man inte vet vad man ska göra när man inte jobbar. ha ha.

Som idag börjar jag klockan ett och slutar halv åtta ikväll, andra dagar kan ja jobba sex och sluta ett. De är hur skönt som helst. Man hinner göra något. Fast jag mest skiter i de för man njuter av att inte bara göra något.
'
Jag och Flip tog sovmorgon idag och gick upp halv tio, Bäst att passa på för andra dagar ringer klockan mellan fem och sex på morgonen.

Har vart ute på promenad i skogen med vovven och bara ätit frukost än så länge. Ska ta tag i att byta gardiner nu tänkte jag för de ser ut som att de inte tänkte hänga upp sig själv, hur mycket jag än önskar.

Jag och Linda träna på gymmet igår, så skööönt och komma igång igen. Vågar man ens tänka beach 09, huu tror inte de. ha ha.

                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0