tjugohundraåtta är ett minne blott.

jag har numera vart med om tjugofyra julaftnar och de känns mindre och mindre julkänsla måste jag erkänna. Kvällen spenderades i alla fall med hela tjocka släkten med massa mat och paket. Jag hade tydligen vart snäll de året också. Fast vi säger år efter år att vi inte ska köpa nå klappar blir de alltid så iaf.

Juldagen blev de födelsedagskalas/förfest hos Pernilla innan de blev parken, vilket är ngt man borde bojkotta egentligen för så roligt är de ändå inte.

Året slutade ute i en stuga mitt i skogen med Tobias och hans vänner. Åkte massa skoter och bara njöt. :)

Återstår och se vad nya året har att erbjuda. Vad jag i alla fall vet är att jag om tjugoåtta dagar blir tjugofem år, jag kanske får mitt livs första semester och säkerligen något mer spännande.

Magen kurrar och jag antar att maten inte lagar sig själv.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0