Detta må vara ett mysterium!

Igår bara för att jag hade tänkt mig ta en cykeltur hade dock cykelnyckeln fått fötter. Den har alltid hängt på nyckelknippan, men inte nu då bara för de. Vart ska man börja leta tro? Om de ens är lönt de. Kanske bara å klippa upp skiten.

I morgon är det onsdag och sen torsdag och sen är jag ledig i hela fem dagar. Ack så pank jag kommer bli, men så skönt och vara ledig. :)

Borde ta och lägga mig nu, lägger mig bara senare och senare och de känns. Lik för benat kan ja inte lägga mig.

I morse blev det i alla fall en ridtur i det härliga vädret. Så skönt när man bara kan rida i tröja och väst. Sen bar det av hemåt och promenad med hunden. Sen väntade jobbet och innan hemfärd stannade jag till på gymmet en timme. Så nu har fläsket fått sig en omgång idag också. :)

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0