Tänk om OM inte fanns...

Att folk kan göra något sådant som kan få en att skämmas över dom är helt otroligt. Det borde vara DOM som ska stå sitt kast, INTE jag, men det är himla svårt att låta bli då det är jag som står mellan allting. Funderar hela tiden på att tänk om jag hade gjort så eller inte så.. om, om, om. Det hjälper visserligen inte att tänka så heller för gjort är gjort, men just det. Tänk om!

Jag undrar bara varför var de nödvändigt. Hade de bara lyssnat på vad jag berättade hade de troligtvis inte blivit som de blev. Suck.

Ligger på soffan och har inte lust att göra någonting. Har i alla fall vart ute och gått med hunden så han blev lite lycklig.

Fick precis samtal om jobb jag sökt. Ska på intervju på onsdag. En ljuspunkt denna dag i alla fall.:)


Kommentarer
Postat av: iana

Japp, just hon :)

Tack! Men sist höll jag på att bli ruinerad och dumförklarad, så jag skippar hudvårdspartyn ;)

ha ha ha!!



2008-09-08 @ 15:25:41
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Men ughha, det låter inge roligt. Hoppas att det går bra på intervjun iaf!! Vilket jag inte betvivlar att det kommer göra!

2008-09-08 @ 18:01:18
URL: http://semlesara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0