Så himla roligt å dansa!

Jag har inte gjort något annat än jobbat de senaste sju dagarna och tre återstår innan man får en dags ledighet. Som jag skrev tidigare så stormtrivs jag på jobbet, men nu längtar jag faktiskt efter en ledig dag. Den senaste månaden har de vart jobb mellan tio och tolv timmar varje dag, de börjar sätta sina spår. De visar sig bland annat genom att istället för att tända lampan på toan så spolar jag, försöker öppna dörren in i lägenheten med bil nyckeln och lite sådant. ha ha.

Jag har inte ens reflekterat över att de vart helg och min lördagskväll spenderades med att börja städa, orkade i alla fall med köket och byta gardiner och få upp julgardinera (som också halv mora lär ha i sina fönster för de gick åt på en gång på jobbet) samt adventsjulstaken. Samt gick igenom ett berg av tvätt. Linda försökte allt få med mig ut på krogen, men jag va smart nog och stannade hemma. Nu  Återstår de bara en toa ett vardagsrum och sovrummet att städa, men jag är på god väg. eh nää. De får bli torsdagens projekt. Som allting annat.

Har hunnit med buggkurs ikväll också och jag kan inte förstå att de kan vara så himla roligt. Tiden går alldeles för fort. De är som roligast när man dansar med någon som verkligen kan och vet vad han vill. Sista dansen idag gick i ett tempo av 210 och de är snaaabbt, men ack så skoj. :) 



                    

Jag och Tobias i somras på hans brors bröllop där jag försöker lära karln att dansa bugg. ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad söta ni är! När får man träffa honom? =)

2008-11-30 @ 22:50:28
URL: http://pluppelinda.blogg.se/
Postat av: iana

Shit, vad snygg du är på bilden!!!

2008-12-01 @ 15:07:18
Postat av: JENNY

ÅÅ va fina ni va!!! Hoppas vi snart kan ses lite det va ju såååå långe sen nu, men jag förstår att du har fullt upp på jobbet! Jag med! Har du sett bloggen från mitt jobb, hinner du inte in och hälsa på mej kan du ju kolla in där. www.stilimora.nu KRAM från Jenny!

2008-12-01 @ 18:29:19
Postat av: Tin

Vad fiiina ni är! Vilket fantastiskt år du haft, nytt jobb och en snygg karl, bra jobbat!

2008-12-02 @ 22:21:21
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0