Va less jag blir!

Fick jag inte hem papper iadg från AF om jobb jag måste söka. Och vad var inte med om jobb som servitris på Mora Hotell & Spa. Och ni som känner mig vet nog vad jag tycker om det stället. Morr!

Samt nå jäkla nyöppnat hotell och konference grejs i Malung! Av alla ställen.

Visst jag måste ha ett jobb. Men inte där!

Jag ska minsann fixa det på eget vis. Det har jag alltid lyckats med på alla mina jobb jag haft. Ska bara hitta ett ställe och fixa de på. ha ha.

Måste ta och bege mig ner på stan nu ska ju på nå jävla skitråkigt möte. Dessutom lyser solen ute, jag vill inte sitta där inne då.!!

Kommentarer
Postat av: Therese

då skriver man en kass ansökan, så dem inte vill ha en ;P men man har sökt jobbet iaf ;)

2008-03-27 @ 14:55:40
URL: http://peekabooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0