[ torsdag ]

Tog mig i kragen och tog en promenad ner på stan med hunden för att åka med pappa hem.Men fy vilket väder de va. Dyblöt både hund och jag när vi kom hem. Men int e ja bitter. haha.

Hemma väntade de mat, på mammas köksbord. De som får göda mig just nu. ha ha

Blev en timmes ridtur också i de eh fina vädret, fast jag bara vela lägga mig under täcket. 

Fick trotts noll lust även ett ryck och städade klart allt jag dragit fram här hemma.

Trotts allt en effektiv dag. De kommer nog inte hända på allt för länge igen.

Godnatt! ♥
                  LOVE

         


Kommentarer
Postat av: Emma

Inte kul med blötväder inte- usch! Jaha... Så det var så länge sen du dumpade hotellet, hänger inte med jag inte ;o) Hoppas att det ordnar sig med jobb åt dig, det brukar ju dyka upp något ändå till slut. Fast oftast när man minst anar det :o)

2008-03-14 @ 09:06:38
URL: http://spirans.blogg.se
Postat av: Elmer

Var på Hörnet och käkade igår kväll och ätit lunch ett par gånger. Saknar dig där. Jag förstår inte vad dom tänkte på som lät dig gå. JAg tycker att det är tråkigt. Det finns andra som jag tycker skulle få sluta istället för dig!
Lycka till med jobbsökandet. Jag går ju iofs arbetslös och har gjort så länge nu. Fast jag är nog inte så himla aktiv i mitt letande heller :-)

2008-03-15 @ 13:59:44
URL: http://elmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0