Weekend

Väskan är packad och väntar på avfärd. En natts sömn bara och lite sysslor i morgon så får jag sätta mig på tåget. :)

Haft väldiga disskutioner om dricksen på jobbet, men nu gissar jag att vi för sista gången ska vara eniga. Aldrig vart sådana problem som de vart nu. Pust .

Vart på hockey med brudarna och matchen var då lätt värd sina tio kronor. Biljetten fick vi gratis så festisen fick stå för utgifterna. Bar spelat för en gångs skull av grabbarna. Om de ändå kunde ske fler gånger.

Snart kommer Vasaloppsveckan. Undra om de kommer bli jobb dygnet runt, känns nästans å. vet ju hur förra året såg ut. Prat om den veckan ger mig genast minnen om vad jag fick höra idag om det stället jag då tillbringade min vasaloppsvecka på. Det är fasiken helt otroligt. Förstår att folket ännu till därifrån. Me like skvaller. :P

I morgon väntar de en långpromenad med vovven innan jag får duscha och pcka de sista och invänta privat skjutsen till tåget.

Återkommer på måndag då jag hittat hem igen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

skönt att komma iväg :)

2008-02-15 @ 00:25:22
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: emelie

härligt :D

2008-02-15 @ 00:27:44
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0