Kung för en dag!

När man får lön är de roligt en stund, tills man inser att man shoppat alldeles för mycket. ha ha. Köpte ett par nya skidvantar idag och såklart var ju de dyraste skönast. Så vad blev de inte om dom. Hittade lite annat smått och gott också som ett par skit snygga kort byxor i en jeans modell hos Jenny på Vero. Du går in på egen risk var vad jag fick höra från henne, och det stämmer nog. ha ha.

Sen vart det ett par svarta pumps också, kommer bli skit snyggt till mina nya byxor. Sen vart de tråkiga utgifter på nya behåar också. Mina skönaste vardagsbehåar har såklart gått sönder, så de var väl inget annat än att införskaffa några nya. Dock var ena lite för liten så en storlek större lär de bli.

Vart en härlig ridtur med hästen och hunden som sprang med i solskent idag också. Hon var väldans pigg, men skötte sig bra ändå. Förvånad efter att ha stått två dar i rad. I morgon blir de till att gå upp i ottan och rida då jobb vankas hela dagen. Bra de så man får inte lite slantar. ha ha.

Dagen bara närmare sig och närmar sig. Är inte så nervös faktiskt. Känns som att antingen kommer det att gå jätte bra eller så dör jag. Hoppas på de förstnämnda. :P

Sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar någon gång. Trodde de skulla bli sista maskinen, men så har ja missat en hel del grejer. Less man blir, så de lär bli en till maskin. Suck.

Skänker en extra tanke till Linda en dag som denna.

Seee yaa!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad för dag? Vad är det som närmar sig??? Nyfiken AB!

2008-02-26 @ 11:10:31
URL: http://emmy.webblogg.se
Postat av: Emmy

Just ja! Kommer gå galant ju!

2008-02-26 @ 22:28:12
URL: http://emmy.webblogg.se
Postat av: Sanna

Moahaha vi kommer klara det där galant vetja! Iaf du!
Jag är inte så nervös längre... Har så mkt annat att tänka på nu ändå. På lördag blire livat? Höjhöj

2008-02-27 @ 11:55:39
URL: http://sannaaah.blogg.se
Postat av: Emmy

Lycka till imorgon! Hoppas att ni får fint väder! Har en kvittens här hos mig nu iaf... *seg AB* Ska bo hemma hos mamma i helgen då vi hyr ut, men vi kan väl mötas upp nånstans nån dag. Ner och kika på målgången på söndag kanske??

2008-02-28 @ 22:37:14
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0