Talanglösa jag...

Jag och Susanna har vart ute och åka skidor, och de gick väl ungefär som jag hade tänkt mig, förutom att jag ramlade. ha ha. Tänk på den tiden när man tränade som mest och tävlade som mest. Då visste man vart man hade skidor och stavar, nu känner man sig mest som en nybörjare igen. ha ha. Nja kanske inte riktigt så illa, men man tappar de fort, speciellt balansen. Men nu jävlar ska de tränas och tränas, ja vill ju känna att man orkar åka lite när de väl är dax för Tjejvasan. :)

Vet nog en som kommer ha träningsvärk i morrn!

Kollar in Prison Break nu, men sen blir de sängen. Jobbet kallar i morrn.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Susanna

HAha första pladasket var ju helt klart roligast. Jag höll på att kissa på mig av skratt =P Äsch jag ska inte säga nåt jag stod ju på näsan jag med haha. På lördag kör vi igen! Hoppas min arm är bra då bara. tjo

2008-12-10 @ 19:11:52
URL: http://sannaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0