Mina tankar sprack!

Hästar har vart mitt stora intresse sedan sex års ålder, men de känns som det börjar dala numera. Framförallt bara för att det ständigt bara är massa krångel. Tog in hästen för en ridtur och ser att ena frambenet är stort som bara den, alltså svullet. Igår hur fint som helst och idag helt raka motsattsen.

Återstår och se hur de ser ut i morgon, kanske de måste kollas upp? Man år ju genast tankar om senskadorna hon hade för några år sedan. Hoppas verkligen inte det är de som spökar!

Ska ta och hoppa i träningskläderna nu för att bege mig till affären innan träningen börjar. Kanske blir båda passen idag också. Kan nog behövas.

Ska testa nya skorna och se om de kan flyga fram utav sig själva. ha ha

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hästar? Krångel? WHAT? Det menar du inte??;)

Japp Irenes Rebell. Skitkul att rida!Var jätte längesen jag red ju =) Ringrostigt!

2008-04-14 @ 20:20:33
URL: http://sannaaah.blogg.se
Postat av: Tin

hon hade ett sår på benet, trampskada, omslag lagt!
Länka till min blogg och kika. kram

2008-04-14 @ 20:27:05
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se
Postat av: Sara

Nej, men vad trist att ni har sjuka hästar hela tiden...:( Inge roligt när djuren inte mår bra, och ridningen blir ju inge kul heller när man får börja om från början hela tiden... Hoppas att hon kryar på sig snart! O hälsa den smutsiga lilla hunden från oss! ;)

2008-04-14 @ 23:18:47
URL: http://adaosara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0