Kan göra en tokig!

Arbetsförmedlingen kan ju göra en tokig för mindre. Ska de inte vara nöjd om man lyckas hitta jobb på egen hand utan att de bara ska proppa på en massa jobb man inte vill ha.

Tycker att jobbet som jag har fått nu passar mig perfekt, visserligen ingen heltid men det är ett jobb i alla fall och då man kanske har andra planer till hösten än att jobba på något jäkla hotell i Malung, är detta perfekt.

Skickade iväg ett mail nyss och skrev precis som de va innan jag bifogade med mitt personliga brev / CV och dessutom efter att ansökningstiden gått ut. Så nu jävlar kan de inte säga att jag inte sökt i alla fall. Sen om de va inom den rätta tiden va en annan fråga. ha ha.

I dag väntas färd till Västerås för att i morgon ställa hunden. Jag har inga som helts förväntningar, men man kan ju hoppas att det går så bra som de kan gå i alla fall. Han är ju visserligen den vackraste redan. Men att få det på papper skadar väl inte. :)

Måste sätta fart och framförallt klä på mig kläder och se om håret kan bestämma sig åt vilket håll de ska spreta innan pappa kommer och hämta oss. 

                                            image143



                                                                                  Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Emmy

De verkar galna på det där stället. Gaaah! Lycka till med vovven imorrn!

2008-04-18 @ 16:11:42
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0