har inte gjort annat än..

JOBBAT i helgen. Hela jäkla fredag, lördag och söndag. Men man får väl se de från den sidan att man får en å en annan slant i alla fall. :)

Hade planerat ett tripp utanför kommungränsen igår, men de sket sig ganska så rejält då ja fick lov att stanna kvar på jobbet hela fem timmar till än planerat.

I morgon ska ja i alla fall ta mig en väl behövlig sovmorgon och ska inte göra något vettigt alls. Förutom att ta hand om mina djur. :)
 
Ja har så ont överallt. Mina fötter håller på och dö, för att inte tala om min nacke.

Snackade med en karl som brukade va in en del på mitt gamla jobb nu ikväll då han va in och tog en öl. Fick svar från honom om saker som man länge funderat över. Och så sant de va. Helt otroligt.

Vilken sjuk värld vi lever i, eller snarare dom. Inte konstigt att de va som de va, eller säkerligen snarare ännu är.  

tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0