solen skiner.

Har åkt på rolig förkylning , hoppas verkligen inte att de är denna jäkla skit som kommer tillbaka så ja blir förkyld i flera flera månader igen. De va inge roligt. :(

Har vart till stallet och pysslat om hästarna. Tog en promenad jag, Flip och  och Dennis i solskenet. :)

Har inte alls någon lust att jobba, stå där och snora. Vill mest bara kura ner mig på soffan under filten.

Ledig på torsdag, då blir de Borlänge med brudarna sen sticker jag nog till pojken om ja får bort de få timmarna ja ska jobba på fredag.

Nä här skulle inte jag sitta heller, skulle ju städa bilen var de tänkt. Så himla tråkigt de lät. ha ha

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej, du kan få se på min sida, skriv i mail till mig på lunar din msn så addar jag, säkrast där då de finns många nyfikna här ute =)

2007-11-04 @ 19:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0