Read it or not

Vad brukar du använda på läpparna?
Oftast vanligt lypsyl eller idominsalva. Men vanligt läppglans kan även förekomma.

När du är ute och festar brukar ni oftast vara flera tjejer som går på toaletten samtidigt?
Det brukar lätt bli så jaa.

Hur många kuddar sover du med?
2

Är du utseendefixerad?
Kan jag nog inte påstå. Visst att jag bryr mig om hur ja ser ut, men att jag mår bra känns viktigare.

Vilken kroppsbyggnad tycker du att en kille ska ha?
Tycker om muskulösa killar, men de får inte gå till överdrift.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Hål i öronen har jag, dock ingen tatuering. Inte än då i alla fall.
Hur mycket känslor ska en kille visa?
Tycker att han ska visa precis som han tycker och känner.

Tror du på den stora kärleken?
Den finns säkerligen, dock inget jag fått uppleva.. :/
Vilken är din favoritmånad?
Snön är alltid härlig, men jag tror nog ändå att sommaren slå allt. Så juli är väl de som hägrar.
Om du får en komplimang hur reagerar du om komplimangen hade lydit såhär;?Fan vad snygg du är och vilken sexig kropp??
Tror nog att jas skulle ha väldigt svårt för att ta åt mig samt tro att det var nog egentligen menat åt någon annan.

Vad föredrar du, nattklubb eller bar?
Bar!

Hur gör du med din handväska när du går på fest eller går ut?
Jag brukar aldrig ha någon med mig. De grejer som ska med brukar ligga i någon annans.

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Jag tror nog ändå att jag är ganska nöjd med mtt.

Är du nöjd med din hårfärg och frisyr?
Just nu är jag bara för långhårig, men i morgon ska de klippas. Lite ny färg skulle dock inte skada.

Vilken är din favoritmöbel?
Sängen!

Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
Min balkong!

Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
Jag lär väl tillhöra kristendomen antar jag..

Vad tycker du mest om? Salsa eller guacemole?
Om de ska väljas så blir det Salsa.

Vem av dessa två personer tycker du om mest? Ebba von Sydow eller Sofi Fahrman?
Öhh tycker jag ens något om någon av de båda?
Vad föredrar du, knappar eller rosetter?
Knappar

Har du några smycken som kostat över 1000:-?
Hmm. Jag vet inte. Kanske.?

Vilken bil skulle du vilja ha?
Subaru Impreza WRX STI  

Vad använder du för shampoo?
Wella för färgat hår

Vilka idoler satt uppklistrade på väggarna i ditt tonårsrum?
NKOTB har ja för mig..

Mysig hemmakväll eller ösig partykväll på krogen?
Beror väl på vad man känner för..

Klipper du håret regelbundet?
Jag försöker i alla fall.

Blyg eller framåt?
Blande de ja känner är jag absolut inte blyg. Kan dock bli lite tillbakadragen bland nya människor.

Vilket var ditt bästa och sämsta ämnet i skolan?
Bästa var nog. Hmm? Djurämnena. Sämsat absolut Matte.


Kommentarer
Postat av: Isabelle Persson

Hallå!!! Hur är det med dig? Vilken fin blogg du har, nu ska jag gå in och kika lite då och då vad du skriver för tokigheter. Vi borde ta en fika nån dag. Kram //Isabelle

2007-03-12 @ 22:32:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0