en ledig dag

vaknade sent, men ja tänkte att ja fick ta en sovmorgon. ha ha

Städade igen här hemma, de va behövligt. Jag förstår inte hur ja kan vara så duktig på att stöka ner så alldeles på egen hand.

Jag och Malin har traskat upp på Gesundaberget och ner igen, skönt och röra på fläsket. Ska bli fler gånger. Nu ska här skärpas och tränas ordentligt.

Vart upp och ridit hästen också, så pigg och glad. Tur hon va snäll och höll sig på marken för ja hade glömt spänna sadelgjorden. *duktiga jag*

Va ut på Wasa i lördags, blev en spontanutgång och de brukar bli skoj då. Vilket de också var. Jag och Malin på strappatser kan aldrig bli fel. ha ha

Kvällen slutade inte riktigt som ja hade förväntat mig, men inte klaga jag :)

Nej nu ska ja hänga upp tvätten, sen blir de nog soffan och en kopp te innan sängen hägrar.

Hade fint alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0