Upp med tuppen..

Det är vad jag vart idag, Va till veterinären kl nio i morse med hunden då vi skulle göra en ögonlysning på honom. Så det var väl bara till att gå upp. Egentligen är det väl inte tidigt med i min värld iaf. :)

Sedan for jag och Maria upp till stallet och red hästarna. Skänt att ha stallet gjort och klockan är bara tolv.

Nu ska här intagas lite lunch, sen lär ja ta tag i min lya och städa den lite. Booring, med vad gör man om man inte vill leva i en misär.

Mitt "roliga" jobb kallar ikväll. Men nu är det i alla fall inne på sluttampen och jag vet att inom en månad är jag putts veck därifrån. :)

Ha en trevlig dag allesammans! (",)

Kommentarer
Postat av: pernilla

fått hörnet eller? grattis!

2007-04-18 @ 13:26:33
URL: http://pernillagyris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0