Det kommer bli av!

Dagen har än så länge bestått utav tvättning och ridning utav hästen. Hon är så roligt, så glad att få komma ut igen så hon vet inte riktigt vilket ben hon ska stå på. :)  Hunden har fått motion han med, så behändigt att han kan springa med medans man rider.

Nu är det klart för parning också, ska bara vänta in så att tiken börjar löpa. Ska bli himla spännande och se vad det blir för avkommor. :)

Ska och träffa vännerna och käka tacos i em. Vet dock inte om jag måste hoppa in och jobba, hoppar in om det blir för mycket att göra för Jenny själv. Så det märks väl då.

Ska ta och ställa mig i duschen nu samt vänta på att tvättmaskin ska bli klar. Sen hem till päronen och lämna hunden och bege mig mot rödmyren.

Have a nice day allesammans!

Kommentarer
Postat av: pernilla

köpte teletuten av nån pajsare på blocket, endast 1500 får väl se vad de är för nått när den dyker upp till veckan. han kanske lurade mig.

2007-04-21 @ 23:02:39
URL: http://pernillagyris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0