Jag har inget att säga!

Längesedan som jag skrev något här, men känns som jag har inget att dela med mig av.
Sälen är återigen överstökat och haft en otroligt rolig helg med fina vännerna och man är som vanligt död efter den där helgen, men likförbenat så längtar man redan tills nästa gång. haha.
Har åkt på världens förkylning och är så jävla less. Jag vill träna och måste komma igång med löpningen. I augusti är det Vasastafetten för hela slanten och jag ska genomlida 1,1 mil. De ska gå under en timme, så är de bara!
I morgon är det fredag och jag är ledig. Väntas snö i helgen, känns så ju sådär va. Värmen har verkligen smällt till så snö är inget man vill ha igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0